Ne pasa de mediul inconjurator si, de aceea, am ales ca emiterea certificatelor de garantie sa nu se mai faca in forma clasica tiparita ci electronic.

Ce inseamna asta?

Orice produs cumparat de pe site-ul nostru beneficiaza de garantie in conformitate cu  O.G. 21/1992 ( click aici ), cu Legea 449/2003 ( click aici ) si O.G. 174/2008 ( click aici ), iar printarea documentului de garantie ramane la latitudinea clientului.

Pentru identificarea comenzii in sistem sunt necesare doar cateva date( numarul comenzii / numele si prenumele clientului / adresa de email / etc. ).

 

Ce perioada de garantie au produsele comercializate pe site?

Oferim garantie comerciala timp de 12 luni pentru toate produsele noastre comercializate catre persoane fizice, cu exceptia bateriilor si a acumulatorilor (power bank, huse cu baterie), care sunt considerate consumabile si au perioada de garantie de 6 (SASE) luni.

Produsele achizitionate de catre persoane juridice beneficiaza de garantie 6 luni.

 

Am probleme cu un produs. Ce trebuie sa fac?

Daca ai probleme cu un produs ce se afla in perioada de garantie, contacteaza departamentul nostru tehnic din pagina de Contact ( AICI ) si furnizeaza datele de identificare ( numarul comenzii / numele / numar telefon / etc. ) precum si o descriere a lipsei de conformitate constatate. In cel mai scurt timp, te vom contacta pentru a stabili modalitatea de expediere a produsului la sediul nostru.

Toate costurile de transport vor fi suportate de catre Easy Research in cazul produselor ce fac obiectul garantiei.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produs cu urme de socuri/lovituri/expus la umididate), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare.

Toate solicitarile privind lipsa de conformitate se vor rezolva in maxim 10 zile LUCRATOARE din momentul in care produsul ajunge in service. In cazul in care este necesara inlocuirea produsului, Easy Research o va face cu acelasi model (in cazul in care stocul e disponibil) sau cu un model similar cu aproximativ aceeasi valoare.

Termenul de garantie incepe din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala / chitanta / bon fiscal / extras bancar / etc.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

 Acceptarea in orice forma a produselor/serviciilor mentionate in acest document reprezinta acceptarea termenilor si conditiilor de vanzare mentionate pe site-ul nostru www.onuvio.ro (inclusiv politica de returnare). Prin acceptare se intelege, fara a se limita la, urmatoarele:  semnarea scrisorilor de transport curier., acceptarea termenilor si conditiilor in momentul comenzii, etc.