Urmăriţi-ne pe Facebook

Politica de returnare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de maxim 14 zile de la denuntarea contractului. Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate delivrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru contractele incheiate intre doua persoane juridice nu se aplica prevederile OUG 34/2014.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din utilizarea acestora si nu pentru ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.




Conditii generale de returnare

Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, soft, etc., doar daca este cazul). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor. Orice modificare a starii produselor sau a ambalajului acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce la aplicarea unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.


Costul returnarii produselor

Va trebui sa suportaţi costul direct al returnării produselor. Costul aproximativ este estimat la maximum 30 RON si va fi facturat separat si retinut din suma ce se va returna.

In cazul in care la primirea produsului clientul a beneficiat de livrare gratuita, costul livrarii va fi adaugat cheltuielilor de returnare in cazul in care clientul doreste renuntarea la cumparare. De asemenea, in cazul in care produsul a fost achizitionat in cadrul unei promotii ce presupune achizitionarea  unui numar fix de produse pentru a primi un produs cadou sau o reducere, in cazul returnarii unuia din produse se va retine contravaloarea produsului oferit cadou sau a reducerii. 

In cazul in care un produs este neconform sau defect la primire, clientul poate solicita inlocuirea acestuia sau rambursarea contravalorii sale, inclusiv a taxelor de transport, in cazul in care un produs identic nu mai este disponibil pentru inlocuire. Produsul va fi inlocuit gratuit, toate costurile de transport fiind suportate de catre Easy Research. In cazul in care clientul doreste returnarea contravalorii produsului neconform/defect desi exista posibilitatea inlocuirii, se vor aplica tarifele de mai sus, corespunzatoare renuntarii la cumparare.

 

Procedura de returnare


In vederea returnarii se va transmite o cerere de renuntare la cumparare. Cererea se va transmite NUMAI IN SCRIS, pe un suport durabil: email, fax, hartie. Cererea de returnare trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele date: 

- numarul comenzii sau alte date care pot face posibila identificarea comenzii in sistem (adresa de email, cod client, etc)
- produsele pentru care se doreste returnarea
- numele si prenumele
- adresa de unde doriti sa se faca ridicarea produselor si un interval orar pentru ridicare
- numar de telefon de contact
- datele contului bancar in care se doreste returnarea contravalorii produselor

In cel mai scurt timp veti fi contactat pentru confirmarea primirii cererii de renuntare la cumparare. Un curier va veni la adresa indicata in cererea de retur in intervalul orar mentionat pentru a ridica produsele. Este obligatoriu sa trimiteti produsul impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie / plic, nu in cutia produsului. 

Termenul legal de returnare a contravalorii produselor conform OUG 34/2014 este de 14 zile de la primirea produselor. Cu toate acestea, Easy Research va returna contravaloarea produselor in termen de maxim 1-2 zile lucratoare de la primirea produselor.


Produse cu drept limitat sau fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate sau nu au fost folosite:

- folii si geamuri de protectie - aceste produse se pot returna doar in cazul in care nu au fost folosite. Folia de protectie aplicata pe ecranul telefonului sau tabletei nu poate fi returnata.
- jucarii cu telecomanda - prin natura lor, aceste produse sunt predispuse riscului de a fi lovite sau scapate. Aceste produse se pot returna doar nefolosite, in stare de functionare, fara niciun fel de urma de utilizare.
- produse realizate pe comanda, la cererea clientului

Aceste exceptii sunt in conformitate cu art.16 din OUG 34/2014.





Pentru orice informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la adresa office@iphone-store.ro sau telefonic la numarul 0737474663 (0737 iphone).