Urmăriţi-ne pe Facebook

Conditii Garantie:

Intrucat ne pasa de mediul inconjurator am ales ca emiterea certificatelor de garantie sa nu se mai faca in forma clasica tiparita ci electronic.

Ce inseamna asta ?

Orice produs cumparat de la noi de pe site beneficiaza de garantie in conformitate cu  O.G. 21/1992 ( click aici ) cu Legea 449/2003 ( click aici ) si O.G. 174/2008 ( click aici ), dar printarea documentului de garantie ramanand la latitudinea clientului, noi acceptand produsele ce fac obiectul garantiei si fara acel certificat, fiind necesare doar cateva date pentru identificarea comenzii la noi in sistem ( numarul comenzii / numele si prenumele clientului / adresa de email / etc. ).

 

Eu totusi vreau certificatul clasic de garantie. Ce e de facut ?

Daca totusi doriti o copie fizica dupa certificatul de garantie, va rugam sa ne contactati pe mail sau telefonic pentru a solicita acest lucru unui operator. Aici va punem la dispozitie un model AICI ( apasa pentru descarcare ). Il puteti descarca si printa chiar dumneavoastra cu acelasi date pe care le-ati furnizat pentru comanda. 

Conform legii 449/2003, art.21, alin.1, daca doriti sa primiti certificatul de garantie completat si stampilat de catre noi va rugam sa specificati acest lucru in comanda.

 

Ce perioada de garantie au produsele comercializate pe site ?

Absolut toate produsele noastre comercializate catre persoane fizice beneficiaza de garantie 12 luni.

Produsele achizitionate de catre persoane juridice beneficiaza de garantie 6 luni.

 

Am probleme cu un produs. Ce am de facut ?

Daca ai probleme cu un produs ce fac obiectul garantie este foarte simplu: contacteaza departamentul nostru tehnic din pagina de Contact ( AICI ) si furnizeaza datele de identificare ( numarul comenzii / numele / numar telefon / etc. ) cat si o descriere a lipsei de conformitate constatate. In cel mai scurt timp te vom contacta pentru a stabili modalitatea de expediere a produsului la sediul nostru.

Toate costurile de transport vor fi suportate de catre iPhone Store in cazul produselor ce fac obiectul garantiei.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produs nefunctional din vina clientului), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare.

Toate solicitarile privind lipsa de conformitate se vor rezolva in maxim 15 zile din momentul in care produsul se afla la noi in service. In cazul in care este necesara inlocuirea produsului, Iphone Store o va face cu acelasi model sau datorita variatiei stocurilor cu un model similar cu aproximativ aceeasi valoare.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala / chitanta / bon fiscal / extras bancar / etc.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate.. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

 

Acceptarea in orice forma a produselor/serviciilor mentionate in acest document reprezinta acceptarea termenilor si conditiilor de vanzare mentionate in www.iphone-store.ro (inclusiv politica de returnare) . Prin acceptare se intelege, fara a se limita la, urmatoarele:  semnarea scrisorilor de transport curier., acceptarea termenilor si conditiilor in momentul comenzii, etc.